Regulamin Serwera No-Grind OTS
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwera No-Grind OTS.
1.2. Każdy gracz, rejestrując się na serwerze, akceptuje niniejszy regulamin i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
1.3. Administracja serwera zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie. Informacja o zmianach będzie udostępniana na oficjalnym forum serwera.
2. Zasady dotyczące korzystania z botów i klientów
2.1. Dozwolone jest używanie bota do leczenia oraz targetingu.
2.2. Zabrania się stania w miejscu i używania targetingu oraz używania cave bota. W przypadku wykrycia używania cave bota, gracz otrzyma blokade konta na:
- Pierwsze przewinienie: 7 dni
- Drugie przewinienie: 14 dni
- Trzecie przewinienie: 30 dni
- Kolejne będzie skutkowało Perm banem oraz Delete postaci
2.3. Zabrania się używania macro/botów oraz innych programów/skryptów, które umożliwiają używania spelli/zakupu różnorakich potionów gdy postać skilluje i jest AFK.
2.4. Używanie MC (multi-client) jest dozwolone tylko w przypadku, gdy jedna postać expi, a druga skilluje. W innych przypadkach korzystanie z MC jest zabronione.
3. Sprzedaż Postaci
3.1. Sprzedaż postaci na serwerze jest dozwolona.
3.2. Administracja nie bierze odpowiedzialności za ewentualne oszustwa związane ze sprzedażą postaci.
3.3. Jeśli administracja ma czuwać nad transakcją sprzedaży, pobiera opłatę w wysokości 10% od ceny sprzedaży na tzw. “Kawkę dla Zboinka”
4. Zachowanie na Serwerze
4.1. Nagminne obrażanie drugiego gracza będzie skutkowało wykluczeniem z gry na okres:
- Pierwsze przewinienie: 1 dzień
- Drugie przewinienie: 3 dni
- Trzecie przewinienie: 5 dni
- Czwarte przewinienie: 7 dni
4.2. Każde kolejne przewinienie po czwartym może skutkować permanentnym banem.
4.3. Kategorycznie zabrania się promowania innych serwerów OTS.
4.4. Wszelkie obraźliwe nicki oraz te podszywające się pod potwory bądź NPC będą wymagały zmiany. Administracja zastrzega sobie prawo do podjęcia decyzji w kwestii zmiany nicków.
4.5. Zabrania się destabilizowania serwera gry poprzez wykorzystywanie bugów.
4.6. Zabrania się nękania innych graczy oraz wykorzystywania bugów do blokowania respawnów, bossów bądź questów.
5. Zgłaszanie Błędów
5.1. Każdy gracz, który znajdzie błąd na mapie, proszony jest o zgłoszenie go poprzez system ticketów na naszym Discordzie. Błędy można zgłaszać w dedykowanym kanale, korzystając z formularza zgłoszeniowego.
5.2. Zgłaszane błędy powinny być opisane w możliwie najdokładniejszy sposób, zawierając:
Opis błędu
Lokalizację (najlepiej współrzędne lub dokładny opis miejsca, które można sprawdzić komendą !pos)
Kroki, które doprowadziły do wystąpienia błędu
5.3. Administracja serwera zobowiązuje się do jak najszybszego rozwiązania zgłoszonych problemów. Regularnie przeglądamy zgłoszenia i aktualizujemy grę, aby zapewnić jak największy komfort rozgrywki.
5.4. Zgłoszenia błędów są dla nas bardzo ważne, ponieważ pomagają nam w ulepszaniu serwera. Gracze, którzy regularnie i rzetelnie zgłaszają błędy, mogą liczyć na nagrody w grze jako wyraz wdzięczności za ich pomoc.
5.5. Administracja serwera zastrzega sobie prawo do podejmowania decyzji w sprawie zgłoszonych błędów i sposobu ich rozwiązania. Wszelkie poprawki będą wprowadzane w najbliższych aktualizacjach serwera.
6. Odwołania
6.1. W każdej sprawie można się odwołać do administracji. Ostateczna decyzja dotycząca odwołania należy do administracji.
7. Postanowienia Końcowe
7.1. Wszelkie sprawy nieuregulowane niniejszym regulaminem będą rozstrzygane przez administrację serwera.
7.2. W przypadku niejasności dotyczących interpretacji regulaminu, ostateczna decyzja należy do administracji.
7.3. Kontakt z administracją możliwy jest poprzez oficjalne kanały komunikacji dostępne na Discordzie No-Grind OTS
Dziękujemy za przestrzeganie zasad i życzymy miłej gry na serwerze No-Grind OTS!