§1 Postanowienia ogólne, komunikacja i zachowanie na serwerze
Akceptacja Regulaminu
Tworząc konto, korzystając z niego oraz dołączając na Discord serwera, użytkownicy potwierdzają, że zapoznali się z regulaminem, zrozumieli go i go akceptują.
Ignorowanie zasad nie będzie traktowane jako usprawiedliwienie w przypadku złamania regulaminu, a kary za naruszenie będą obowiązywać bez względu na brak wiedzy o zasadach. Nieznajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z jego przestrzegania.
Zmiany Regulaminu
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym momencie.
Zmiany w regulaminie wchodzą w życie natychmiast po ich ogłoszeniu na oficjalnej stronie internetowej (https://no-grind-ots.pl/) oraz serwerze Discord.
Konto i Odpowiedzialność Użytkowników
Użytkownicy ponoszą pełną odpowiedzialność za treści, które publikują na serwerze.
Konta są własnością administracji No-Grind OTS. Gracze są jedynie użytkownikami kont i nie mają do nich praw własnościowych.
Administracja ma prawo do zablokowania lub całkowitego usunięcia konta użytkownika oraz jego przynależności w przypadku naruszenia zasad korzystania z serwera.
Administracja zastrzega sobie prawo do usunięcia konta użytkownika, który jest nieaktywny przez okres dłuższy niż 180 dni, bez zgody użytkownika. W takim przypadku wszelkie środki i przedmioty zgromadzone na koncie zostaną bezpowrotnie utracone.
§2 Publikowanie treści
Zakazane nazwy postaci
Nazwa gracza nie może naruszać praw osób trzecich, łamać prawa, zawierać treści zabronionych, podszywać się pod innych użytkowników lub administrację, ani zachęcać do łamania zasad lub dobrego wychowania.
Zakazane treści i zachowanie
Następujące treści i zachowania są zabronione:
Promowanie piractwa, publikowanie treści pornograficznych, rasistowskich, homofobicznych, łamiących prawo, naruszających zasady lub dobre obyczaje.
Prowokowanie kłótni, podsycanie wrogiej atmosfery, spamowanie, zachęcanie do działań łamiących regulamin.
Próby uzyskania danych osobowych innych graczy lub administracji, rozpowszechnianie prywatnej korespondencji, danych umożliwiających identyfikację innych użytkowników lub administracji.
Podszywanie się pod innych użytkowników oraz administrację, a także ingerowanie w kompetencje administracji.
Celowe wprowadzanie administracji w błąd poprzez podawanie fałszywych informacji.
Rozpowszechnianie fałszywych informacji na temat administracji lub serwera, działanie na jego szkodę.
§3 Zachowanie w grze
Rozpowszechnianie błędów i bugów
Zabronione jest wykorzystywanie błędów w grze. O wykryciu błędu należy niezwłocznie poinformować administrację.
Zabronione jest zachęcanie do łamania zasad, jak również rozpowszechnianie informacji o błędach w celu ich wykorzystania przez graczy.
Posiadanie informacji o błędzie i niezgłoszenie go jest równoznaczne z jego wykorzystaniem.
Administracja dołoży wszelkich starań, aby usunąć zgłoszone błędy w jak najkrótszym czasie.
Utrudnianie gry
Zabronione jest wykorzystywanie mechanik gry w celu nękania innych graczy, uniemożliwiając im postęp w grze.
Zakłócanie pracy serwera
Zabronione jest pingowanie innych użytkowników oraz ataki na serwer mające na celu uniemożliwienie gry.
§4 Rozgrywka
Administracja zastrzega sobie prawo do odebrania domku graczowi, jeśli nie będzie on aktywny przez 30 dni lub dłużej. Przedmioty z domku zostaną przesłane do depozytu gracza.
Jakakolwiek działalność szkodząca serwerowi, której nie opisano w regulaminie, będzie karana w zależności od wyrządzonej szkody (np. powodowanie crashy, reklamowanie innych serwerów).
Wykorzystywanie lub ukrywanie błędów serwera lub gry dla własnych korzyści będzie skutkować banem lub usunięciem konta, w zależności od skali błędu.
Zabronione jest używanie automatycznych skryptów, w tym cave bota oraz skryptów full AFK.
Zakazuje się korzystania z auto attacku (auto targetingu).
Zabronione jest używanie makr, które powodują powtarzanie danej akcji z ustawionym opóźnieniem (np. nieskończona rotacja czarów, combo heal z delayem).
Utrudnianie gry innym użytkownikom oraz administracji skutkuje blokadą konta użytkownika.
Administracja zastrzega sobie prawo do podejmowania działań w celu weryfikacji naruszeń regulaminu, w tym monitorowania aktywności w grze, analizowania logów oraz przeprowadzania testów w czasie rzeczywistym.
§5 Discord
Zasady Discorda
Nadrzędnymi zasadami obowiązującymi na serwerze Discord No Grind OTS są zasady zawarte w tym regulaminie. Użytkownicy dołączający do Discorda oraz pozostający na serwerze potwierdzają, że zapoznali się z regulaminem i go akceptują.
Administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania postaci w grze w przypadku naruszenia zasad Discorda No Grind OTS, a także do zablokowania dostępu do Discorda w przypadku wielokrotnego łamania zasad gry.
§6 System Ticketów
Składanie Ticketów
Wszelkie prośby kierowane bezpośrednio do administracji powinny być składane za pomocą systemu ticketów dostępnego na Discordzie. Zgłoszenia poza dedykowanym systemem nie będą rozpatrywane, a użytkownicy będą kierowani do utworzenia ticketu
Currently there is 1 visitor. Page has been viewed 814441 times. Load time: 0.0388 seconds. Powered by MyAAC. Layout by CipSoft GmbH.